APK lassen

Tijdens een APK keuring kijkt de keurmeester ook naar eventuele roest. Roest is een veelvoorkomende reden voor afkeur. Bij veel garages krijgt u dan te horen: hij is afgekeurd, u kunt hem beter naar de sloop brengen. Of u krijgt een peperdure offerte voor de reparatie. Voor de APK moet het laswerk aan bepaalde eisen voldoen deze zijn bij mij bekend en geef daar ook garantie op.  Mijn laswerk wordt gegarandeerd goedgekeurd!!

De meeste auto’s zijn prima te redden van de sloop met APK laswerk. Dit hoeft u ook echt geen vermogen te kosten.

Er zijn verschillende manieren om APK laswerk aan te pakken. Van een eenvoudige reparatie tot een gedetailleerde restauratie. Voor elke beurs heb ik dus een oplossing.

Benieuwd naar typisch APK laswerk? Een klant kwam bij mij met een Renault Clio uit 1996. De auto werd afgekeurd vanwege een doorgeroeste chassisbalk. Omdat de waarde van de auto nog maar €600,- was adviseerde de garage om de auto naar de sloop te brengen.

De klant vroeg mij om de auto voor een beperkt budget weer APK waardig te krijgen.

Chassisbalk reparatie voor APK keuring

Deze auto was afgekeurd omdat er een gaatje van ongeveer 3cm x8cm in de chassisbalk zat. Nou is het laswerk in deze klus helemaal niet zo veel, maar om er bij te kunnen moest de achterbrug los. Daar ging de meeste tijd in zitten. Maar uiteindelijk was de klant gelukkig met de rekening van € 125, uiteraard heb ik het na de foto nog wel in de epoxy en tectyl gezet.  Met dit laswerk is de auto door de APK keuring gekomen en dat was precies de wens van deze tevreden klant.

Breng uw auto dus niet direct naar de sloop en betaal niet de veel te hoge rekening van de garage. Samen kunnen wij uw auto op de weg houden.

Neem contact op via 06-10592621 of email me via emile@autolasser.nl